Katalog spraw urzędowych

Wydział Geodezji i Kartografii

Informacje

Wydział Geodezji I Kartografii
ul. Słowackiego 29
32-020 Wieliczka

fax: 12 39 99 771

Rezerwacja terminów wizyt:
Odbywa się za pośrednictwem aplikacji QMS.

Bezpośrednia obsługa mieszkańców:
W zakresie udostępniania wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów i budynków, kopii mapy ewidencyjnej oraz kopii mapy zasadniczej.
Stanowiska Wydziału (ul. Słowackiego 29): stanowisko (nr 15) ds. wypisów/wyrysów/kopii mapy ewidencyjnej – główne wejście, pokój po lewej stronie (przy kasie BS) w przedsionku urzędu – parter; stanowisko (nr 16) ds. kopii mapy zasadniczej/ewidencyjnej – piętro pierwsze pokój nr 118.
Obsługa w godzinach:

  • poniedziałek: 8.00 – 16.30
  • wtorek – czwartek: 8.00 – 15.00
  • piątek: 8.00 – 13.30

Osoby prywatne obsługiwane w pierwszej kolejności - realizowane są pojedyncze wnioski.

Składanie wniosków w formie elektronicznej:
Za pomocą Portalu Interesanta https://wielicki.webewid.pl/e-uslugi/portal-interesanta (wymagany profil zaufany, logowanie za pośrednictwem Węzła Krajowego) lub e-PUAPem.
Projektantów oraz rzeczoznawców majątkowych prosimy o składanie wniosków za pośrednictwem Portalu Interesanta oraz Portalu Rzeczoznawcy, dostępnych na stronie internetowej https://wielicki.webewid.pl/cms/.

Wydawanie innych dokumentów (kopie dokumentów z PZGiK, tj. z operatów technicznych, kopii mapy ewidencyjnej/zasadniczej – archiwalnej):
Złożenie wniosku:

  • w formie elektronicznej – za pomocą Portalu Interesanta,
  • e-PUAPem (wymagany podpis elektroniczny),
  • w formie papierowej – za pośrednictwem poczty lub bezpośrednio w budynku Starostwa przy ul. Słowackiego 29 – Dziennik Podawczy.

Opłata za udostępniane dokumenty:
Przesyłana na adres mailowy podany we wniosku. Odbiór dokumentów (po uiszczeniu opłaty i przesłaniu potwierdzenia mailem zwrotnym) – osobisty (po zrealizowaniu wniosku kontakt ze strony Urzędu na nr telefonu podany we wniosku) lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub e-mail, zgodnie ze wskazaniem we wniosku. Informujemy, że istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionych dokumentów za pośrednictwem „Urzędomatu” zlokalizowanego przy budynku Starostwa – ul. Słowackiego 29 – 24h/dobę. W tym celu należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć stosowny wniosek – w wersji papierowej lub elektronicznej.

Godziny urzędowania Wydziału:

  • poniedziałek 7:30 - 17:00
  • wtorek - czwartek 7:30 - 15:30
  • piątek 7:30 – 14:00

Geodeta Powiatowy - Kierownik Wydziału / Kierownik Referatu Ewidencji Gruntów i Budynków

Marlena Stępień
tel: 12 39 99 788
marlena.stepien@powiatwielicki.pl

Kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

Joanna Woźniak
tel: 12 39 99 789
joanna.wozniak@powiatwielicki.pl

Referat Ewidencji Gruntów i Budynków

Pracownicy ds. postępowań administracyjnych w ewidencji gruntów i budynków:

Pracownicy ds. prowadzenia operatu ewidencji gruntów i budynków:

Pracownicy ds. wydawania wypisów i wyrysów/informacji z ewidencji gruntów i budynków, obsługa Portalu Interesanta:

Rezerwacja mianowników do podziałów nieruchomości/nowych numerów dla działek po połączeniu/rozdzieleniu ciał hipotecznych, umieszczanie Zawiadomień na BIP/Tablicy Ogłoszeń Urzędu:

Referat Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

Weryfikacja, włączanie operatów technicznych do PZGiK:

Mapa numeryczna, weryfikacja/kartowanie operatów:

Odpowiedzi na zgłoszenia, wydawanie uwierzytelnionych dokumentów:

Główny specjalista budowy i administrowania powiatowymi bazami danych geodezyjnych, zakładanie kont w serwisie Web-EWID:

Obsługa Narad Koordynacyjnych:

Elektroniczna narada koordynacyjna – https://wielicki.webewid.pl/cms/

Składnica PZGiK - wydawanie kopii z mapy zasadniczej, operatów technicznych, obsługa Portalu Interesanta:

Lokalizacja

Karty spraw