To program, w który zdalnie monitoruje parametry życiowe Pacjentów z COVID-19 leczonych w domu.
Domowa Opieka Medyczna pozwala zmniejszyć zagrożenie zbyt późnego dostrzeżenia, że Twój stan zdrowia się pogarsza. Bardzo ważne jest, aby regularnie wykonywać pomiary, a system PulsoCare będzie monitorował Twoje wyniki i reagował na ich zmiany.
W razie niepokojących wyników zadzwoni do Ciebie konsultant i jeśli będzie taka potrzeba umówi konsultację telemedyczną z lekarzem.
Jak wykonywać pomiary:
Przeczytaj przed pierwszym pomiarem
- pomiary wykonuj po kilku minutach odpoczynku
- przed wykonaniem pomiarów umyj ręce
- pomiary wykonuj w pozycji siedzącej
- podczas korzystania z pulsoksymetru, nie możesz mieć pomalowanych paznokci
Czym jest saturacja
- Saturacja to nasycenie krwi tlenem
- U osób zdrowych prawidłowa saturacja wynosi ok. 95-100%.
INFOLINIE:
- Telefoniczna Informacja Pacjenta: 800 190 590
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat zakażenia koronawirusem, kwarantanną, czy izolacją? Skontaktuj się z Telefoniczną Informacją Pacjenta, gdzie uzyskasz szczegółowe informacje.
- Infolinia Techniczna: 790 544 988
Masz problem z instalacją lub działaniem aplikacji PulsoCare? Zadzwoń na Infolinię Techniczną.
- Infolinia Domowej Opieki Medycznej: 22 735 39 40
Infolinia do zdalnego monitorowania pacjentów z COVID-19 w ramach programu Domowa Opieka Medyczna. Zadzwoń, jeśli miałeś lekarską poradę telemedyczną i nie otrzymałeś skierowania lub recepta została błędnie wystawiona, lub chcesz skorzystać z bezpłatnej porady psychologa. Godziny pracy infolinii: 24/7.
Materiały:
Instrukcja obsługi OXY-10
Instrukcja_Obslugi_OXY-10.pdf 0.66MB Ulotka A4
źródło: gov.pl